Ljeto je doba kada svi kupujemo sunčane naočale, kratke hlače i kreme za sunčanje, ali je isto tako savršeno vrijeme da si nabavite novi miris. I to ne kažemo da bi Vas nagovorili da kupite još jednu bočicu ove mirine stvari. Postoji vrlo dobrar razlog da razmislite o malo lakšim mirisima u periodu kada temperature rastu.

Sastojci ili “note” koje čine bočicu mirisa reaguju sasvim drugačije na vrućini (oni su intenzivniji i brže isparavaju, za početak), što znači da teži mirise mogu postati “preteški”. Šta više, kada je vruće napolju svi uglavnom želimo da mirišemo (i osjećamo se) čisto i svježe, što je teško ako se odlučimo na mirise  mošusa, vanilije ili ambera.

Stoga se postavlja pitanje: šta izabrati? Predstavljamo Vam 15 muških mirisa svih vremena, klasičnih mirisa ljeta koji će uvijek biti dostojni svake prilike.

Terre d’Hermès

Nekoliko mirisa koji se istiću od većine na tržištu se pojavilo u posljednjih desetak godina. Uz mnoge parfeme i modne kuće koje love brzu zaradu, a uz visok trošak uvođenja novih proizvoda na tržište, kompanijama za proizvodnju mirisa koje prate trendove, teško je stvoriti nešto jedinstveno.

Naravno, uvijek postoje izuzeci od pravila. “Po mom mišljenju, Terre d’Hermes je jedan od tri najbolja, ako ne i najbolji muški miris koji se pojavio u posljednjih 10 godina”, kaže Grant Osborne, osnivač online prodavnice parfema Basenotes.

Zemljani, drveni i pikantni tonovi, sa notama grejpa, ružičastog bibera, geranija, cedra i vetivera, daju predivan svjež, topao i senzualan miris.

Tom Ford Neroli Portofino

Ljudima naprosto rastu zazubice od ovog Tom Fordovog unisex mirisa, gotovo jednako koliko i za njegovim besprijekorno šivenim odijelima. I to sa dobrim razlogom.

Stručno uravnotežen (i flaširan), ovaj divan spoj limuna, mandarine, mirte i egipatskog jasmina savršeno opisuje suštinu ljeta i šepurenje u stilu Tom Forda.

Chanel Allure Homme Sport

I dalje snažan, 13 godina nakon svoje premijere, Chanel Allure Homme Sport je jedan od najprodavanijih sportskih mirisa na tržištu. “Kao Tom Ford Neroli Portofilo, puno vrlo klasičnih materijala je potrebno kombinirati sa zanimljivim modernim sintetičkim komponentama da se stvori nešto novo.”, kaže Roja Dove, britanska parfimerka.

Prema Dove, to je taj duh ponovnog izuma i inovacije koji daje mnogim potencijalnim klasičnim mirisima prednost nad ostalima. “To je upravo ono što je urađeno sa svim mirisima koji su izdržali i postali klasici”, kaže on. “Oni su nam donijeli nešto inovativno i originalno, zbog čega imaju potencijal da traju bar još 10 godina.”

Creed Virgin Island Water

Uprkos tome što je najpoznatiji po svojim Green Irish Tweed mirisima, Creed Virgin Island Water je i dalje mirisno putovanje vrijedno započinjanja.

Unisex parfem lansiran 2007. godine inspiriran je jedrenjem u blizini Ginger otočja na Karibima. Rezultirajući miris je nezaboravna kombinacija limete i kremaste note kokosa, koja na samo jedan udah Vas ponese u toplije krajeve.

Comme des Garçons 2

Svaki miris mora imati svoj jedinstveni rukopis, ali Comme des Garcons 2 cijelu priču vodi na novi nivo bazirajući se na japanskoj umjetnosti kaligrafije.

Ovaj miris je stvorio isti “nos” koji stoji i iza drugih uspješnih mirisa koje je kreirao za Burberry, Givenchy i Paco Rabanne, a lansiran davne 1999 godine za sobom ostavlja miris boje za nalivpero (na dobar način) kada se gornje note mandarine, čaja i angelike rasprše.

Acqua di Parma Colonia

Nije daleko od istine da je Acqua di Parma je Colonia miris koji svaki muškarac želi da vidi na polici. Ali ono što je unutar bočice nije ništa manje impresivno.

Izuzetan spoj zingy agruma u kombinaciji sa lavandom, ružmarinom, sandalovinom i pačulijom, kreira jedan od vijekovima najboljih i najsvestranijih mirisnih brandova, što je samo po sebi prikladno za toplu julsku noć u New Yorku, ili dnevnu šetnju po grčkim otocima.

Giorgio Armani Acqua di Gio

Ne postoji mnogo mirisa koji se mogu gotovo svakom muškarca dati kao poklon, ali Armani Aqua di Gio je svakako jedan od njih.

Njegove posebne gorko-slatke vodene note, koje mu daju morsku svježinu kasnije su kopirane u mnogim savremenim muških mirisima, ali dani slave koje je di Gio doživio u 1990-im još uvijek traju i ovaj miris se konstantno dobro prodaje.

Njegova svestranost – dodatak pačulija, ruže i nota cedrovine garantira ovom mirisu i dnevnu i noćnu upotrebu – što će osigurati da će ovaj miris biti tu i za narednih 20 godina.

Eau Sauvage By Christian Dior

1966. godine, dok je Engleska slavila svoju (jednu i jedinu) pobjedu na Svjetskom prvenstvu, Christian Dior, sa sjedištem u Parizu, je pripremao svoju priču o uspjehu u obliku Eau Sauvage.

Posebno sježe note zingy citrusa, zaokružene sa toplim drvenim tonovima daju odličan miris, bez obzira na doba godine – ali se posebno istiću ljeti kad vrućine pojačavaju oba njegova glavna tona, hrskavost i senzualnost. “To je miris koji je osvježavajući, šik i uvijek impresionira”, kaže britanska parfimerka Roja Dove.

Versace Pour Homme

Nećemo slagati ako kažemo da ćemo rado nositi gotovo sve što stvori legendarni nos Alberta Morillesa (CK One, Acqua di Gio, 212 za muškarce, …), ali to niti malo ne oduzima šarm mirisa Versace Pour Homme.

Aromatični miris stvoren 2008. godine, označen Versace Meduzom na boci čuva intenzivan spoj mediteranskih sastojaka koji stvaraju miris koji odiše samopouzdanjem.

Paul Smith Sunshine

Kao i samo sunce u Velikoj Britaniji, Paul Smith Sunshine je limitirano izdanje dostupno u kratkom periodu u vrijeme svakog ljeta.

Idealan za nedelju na plaži, ali dovoljno svestran da se nosi bez obzira na vremenske prilike, to je idealan ljetni koktel muškatnog oraščića, crnog papra i korijandera spojen sa svježinom grejpa i sočne karambole. Rezultat je miris koji vrijedi da se zgrabi, dok je vrijeme.

Dolce & Gabbana Light Blue Pour Homme

Dok ne možemo svi izgledati kao David Gandy, možemo barem mirisati poput njega noseći Dolce & Gabbana Light Blue.

Jedan od najuspješnijih mirisa milanske modne kuće svih vremena, donosi nam senzualnost kupanja u Mediteranu zahvaljujući notama sicilijanske mandarine, smrznute grejp kore, bergamota i smreke.

Davidoff Cool Water

Niste ljubitelj citrusnih mirisa? Onda definitivno niste nikad probali Davidoff Cool Water, koji je bio prvi izbor ljetnih mirisa skoro 30 godina.

Sa zamjenom limeta i limuna sa mentom, morskom vodom i notama lavande, ovaj švicarski luksuzni brend stvorio je nešto svježe, oštro i jednako muško kao i cigare iz ponude svog osnivača.

Jean Paul Gaultier Le Male

Kada se želi stvoriti klasičan miris, dizajn boce je gotovo jednako važan kao i ono što se nalazi unutar – i rijetko ko je po tome prepoznatljiv kao Jean Paul Gaultier Le Male.

Smješten u bočicu u obliku muškog torza, koja je od 1995. godine primila bezbroj modifikacija, Limited Edition je miris izgrađen na kontrastima. Muški, ali blag. Tradicionalni, ali hrabar. Jak, ali senzualan.

Issey Miyake L’Eau d’Issey Pour Homme

Parfimeri nikada prvobitno ne planiraju da imaju posebne mirise za svaki spol. Stoga, nema sramote nositi miris koji na tržištu cilja žene.

Ali da ne idemo predaleko, dovoljno je pokušati koristiti nešto poput Issey Miyake L’Eau d’Issey Pour Homme. Dok je označen kao miris za momke, on ima istaknute cirtus i cvjetne note, uključujući plavi lotos i šafran koji mu daju osjećaj lagani i blagi osjećaj sa svakim udahom.

4711 Cologne

Ovaj miris se možda ne zadržava najduže na koži, ali 4711 Cologne je bolji od gotovo svakog drugog mirisa na tržištu u pogledu dugovječnosti kao stvarni miris.

Stvoren je davne 1792. godine, kao vrhunski spoj svježe mješavine citrusa i aromatičnog bilja poput ružmarina i lavande. Ako gdje nađete, obavezno si kupite malenu 25ml bocu, koju uvijek nosite sa sobom i slobodno ovaj miris nanosite na sebe često.

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here